ssandrabiieber

Alla inlägg under juli 2010

Av Saandra Bieber - 25 juli 2010 02:04

 

HAHA, jag sitter & tråkar just nu, min lilla steffie, loggade ut.TRÅKIGT :(


BUUH,



Av Saandra Bieber - 25 juli 2010 00:40












HAHAHA, så roligt den ddaagen, ville bara ladda upp den för den såg rolig ut :D , haha sommaren 2009 ägde juufaen, men ja tror denna äger ut :$ nog med sommarsnack, UNDERHÅLLNING KSK?!:D, dagen idag var tråkig .. vi var på grill de va ju kul, nedå eftersom jag sov där D: pinsammt de va barn där, så ba log jag & sov HAHAHA, de där var pinsammt. HALLÅ, tänk så snackade jag i sömnen? :$ ssom jag alltid gör.

 

JAJA, SEEYAH :*<3

Av Saandra Bieber - 25 juli 2010 00:00

StephanieOlsson, du betyder sjukt mke för mig guumman! utan dig ingen sandra. du är mina andetag, du betyder sjukt mycket . Du är min ängel. vid din sida funkar allt bra. Jag kommer alltid vara vid din sida hunney. Så fort jag är ledsen. så är det du som gör mig glad. det är du som får mig att le & skratta. livet hade vatt skit utan dig stephanie. hoppas du förstår hur mycket du är älskad . iallafall så kan du ej förstå det. eftersom de går nte ens å förklara på 100000302 papper. Du är fett saknad & älskad. I am yours. And you are mine! . vi föralltid? right? . vi ska alltid hålla ihop, tvilling(L). du är min endast. och min tvilling. Så , StephanieOlsson(L)Sandragrubisc. du är fett älskad, du betyder mke . värdare är du än allt :o. först när vi träffades så vare bara; hejhej:). vad gör du då? :D . aha ok:) ha de bra. men nu steffie, nu är de shoow!. för nu är de ; HAAALLOO DÄR! :D. HAHAHAHAHAH , BAJS! , ÄLSKAR DIG MED! , HAHAHAH FYFAN ASSO. nu e de vi (L). dagen i mötes var när jag & min kusin bråkade . hon la in dig. och vii typ börja bråka . men sen blev jag & min kusin vänner, så då blev vi osså de. haha kommer du ihåg, sås? , köttbullarna? , brevlåda:D<3. , tiden?:p vill ditt igen tvilling(L). de ska alltid vara vi right? Så alla som läste detta, så ska ni veta att jag älskar min stephanieolsson:*<3/ Dinsandra.§

Av Saandra Bieber - 24 juli 2010 23:53

Haha sitter här & tråkar :D

kan nån underhålla mig? :)

MSN NÅN DÅ?:'D   

Av Saandra Bieber - 24 juli 2010 03:29

idag var dagen helt ok, man var först hemma, vaknade . sedan stack man till Maja & Övade, så stack vi utåt, & såklart skämde maja ut mig framför killar xD haha, vi ba gick så maja började dansa One time & Favorite girl. så ba kom de en kille mot mig så stirrade jag & han på varandra, så gav jag han en blick som jag mennade med; maja e helt konstig, han ba skrattade. sedan ville maja möta dem, så ba kom dem mot oss, så maja ba gick ja ba; vill du nte möta 11 åringarna dåe? haha. hon ba; KOM! ja ba: kejj,kejj! sedan slängde ja min sko över vägen så bilarna fick stanna , obsi :D

 

jaja, puss:D

Av Saandra Bieber - 14 juli 2010 23:09

SÅ JÄVLA SKÖN DAG ! FIA CASSI & JAAG, PÅ BILD, ÄLSKAR ER FIA OCH CASSI! :*

Av Saandra Bieber - 14 juli 2010 21:26

dagen idag var helt perfekt, Man satt inne och typ lite vid datan ute & köpte saker, varmt är det i serbien! men om 2 dagar kommer man till sverige igen! och träffar alla älsklingar:* , Ja och mer om dagen var de inte! , seeyah!:*

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards