ssandrabiieber

Alla inlägg under maj 2011

Av Saandra Bieber - 29 maj 2011 21:19

Ginnaa karlssooon i miss yaaa!!

 

 

saknar diiig min kusin!

jag minns alla våra minnen och ska skriva några nu!


1. julafton, du jag & kevin blev lite ''fulla'' och drack vin och ställde oss på bordet och dansa :D


2. nyår, vi gick ut och filmade så skrek jag ' jag är inte rädd mer ' så kom värsta 20 raketerna på en gång och jag blev as rädd.. hahaha :D


3. badet, här i skåne på badet när en tjej var engelsk så räckte du fingret åt henne så hon bara blev ledsen och så sa du det till din mamma och då gjorde hon så att vi blev vänner hahaha.


4 julafton igen, vi gick ut typ kl 10 och gick till grannarnas pool så hade vattnet blivit till is så vi åkte där lite.


5. stockholm, magen hahaha, vi blev båda skrämda och du gömde dig bakom stolen och jag bakom trappan.


6. stockholm igen, drinkarna vi gjorde alla 40 drinkarna och alla 20 maträtterna som vi själv hittade på och en blev deg, så mycket vi skrattade vi startade en resturang


7. stockholm igen, vi gick ut i centrum och då så köpte vi såna ägg tuggumin så gick jag och tugga vanligt, så kom du där och inte kunde äta och helt vit runt munnen så kom 14 åringar och bara: öhm? HAHAHA


8. när vi spelade in till youtube hos mormor/farmor, så gjorde vi om ett spöke och mitt i allt kom ett spöke in och vi blev jätterädda så var det din pappa HAHAHAA.


asså vi har fler minnen än det!

och jag älskar dig jättejättejättejättejättemycket :-*

saknar dig världens underbaraste kusin som jag aldrig träffar.

stockholm + skåne = vrf så långt? ):

men du skulle komma nån dag på sommarlovet nämde du :D

jag kommer vara jätteglad att få träffa dig efter 2 år !

jag ÄLSKAR dig kusin.

och du och jag skrattar alltid så mke tsm! <333

Av Saandra Bieber - 29 maj 2011 21:17

Hej ! :)

 

Är tillbaka lite.

men ska inte blogga mycket om dagen, några inlägg kanske 2 st?

men ja, jag sitter och webbar med ginna karlsson min underbara kusin :D <3


hejdå :D

Av Saandra Bieber - 15 maj 2011 01:07

Kommer inte blogga på ett tag nu, fullt upp!

Av Saandra Bieber - 8 maj 2011 23:00

BIEBERFEBER! :)

 

 

Jag älskar justin biiiiiiebeeeer

han kommer alltid vara min idol, och han sjunger gulligt å japp :)

det är min åsikt :*



         

Av Saandra Bieber - 8 maj 2011 18:38

   

sitter och glor datorn..

vad ska man göra? ^^

men sjukt fint väder är det, men jag var me keyla idag..

från 2 till 4.

HAHAHAHA och mina tjugolappar BLÅSTE IVÄG till vägen så jag kollade inte ens bak så jag och keyla fick inte tag i dem sen när keyla trampade på tjugolappen och fick den, så kollar jag bak så står det typ 4 BILAR OCH 1 BUSS SOM TUTAR HAHAHAHAHAAHHAA DÖÖÖÖÖÖR!? :)


bjuder på två söta bilder. :)

Av Saandra Bieber - 8 maj 2011 00:44

Älskar er familjen..

 

Gud vad jag älskar er..

jag har fått allt av mina föräldrar, allt jag önskat mig.

jag förtjänar verkligen inget av det..

jag är taskig tillbaka och jag är oansvarig om mina saker..

jag har fått en iphone, sedan fick jag en till iphone, ska få iphone 5 när den kmr, fick en ny dator, fick mina tröjor jag ville ha, och allting.

men min HELT nya mobil går sönder? och ja, jag är så oansvarig så jag gav ALLA mina pengar till min mamma å pappa, jag förtjänade dem inte.

men fick behålla dem

och nu fick jag pappas iphone? ;o

han behövde den inte så sa han ' jaja.. vi fixar den, så du kan ta min SÅLÄNGE '

så sa jag ' ja, men så sen när du tar den så blabla '

så sa han ' nej, du får den för jag behöver den inte. '

jag älskar er mest.


Av Saandra Bieber - 6 maj 2011 20:52

MIN IPHONE ÄR SÖNDER..

 

Hela skärmen på iphonen är sönder, råckat tappa den..

jättesmart, smidigt ja jätte.. ;oo

men det var en olycka, sånt händer.. :-)


Av Saandra Bieber - 5 maj 2011 15:41

Information

 

jag älskar musik, jag skriver låtar..

om man vill höra mig sjunga så addar man min msn sandrag99@live.se

jag kommer skicka en fil till er..

men kommer nämligen lägga upp det här på bloggen också.

OM NÅGRA LÅTAR JAG GJORT:

Where are you = Min bästavän..

I miss you = malin karlsson

Äkta vän = till mina vänner..

Better = Om mitt förra liv.

Angel = Till min allrabästavän majafirulovic.

det var några som jag tycker väldigt mycket om, håller på med en ny nu..

och jag har kommit på melodin på alla, och så.

Jag har nämnligen sjukt för många publik.

det visste ni säkert inte?

men det har jag, och jag klarade det riktigt bra!

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards