ssandrabiieber

Alla inlägg under december 2010

Av Saandra Bieber - 31 december 2010 02:03

ASSÅ,

 

TYCK FAN INTE JAG ÄR FÅNIG. BLIPVILLE VÄRLDENS BÄSTA SPEL! SOM SKA STÄNGAS NER PÅ NYÅR KLOCKAN 00.00 FÖRALLTID

 

 

JÄVLA TV4 SAK, STÄNGA NER HELA SPELET! -.-

 

 

R.I.P BLIPVILLE, KAN MAN SÄGA? :)

 

Av Saandra Bieber - 31 december 2010 01:37

YEEYEY.. wendela min bebis§ & maja jag älskar dig så mest, §

 

 

men förresten skulle jag säga..

 

 

 

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅR! ;)

 

Bye 2010, & shusshuuu till 2011 ! :D

Av Saandra Bieber - 31 december 2010 00:54

Shasha,, igår  har man varit me maja, emme & stephi!

vi hade as kul, vi typ döspelade blip, för det stänger ner imorgon :p vi hade as kul.

i förrigår var dagen också bäst för vi alla igen.

och då var vi hemme hos emme&steph.

så satt dem & döspelade blip, & var helt inne i det.

så jag & maja fotade lite ist, bilderna kommer sen!

det var så bäst! :)

sen gjorde jag & stephi en hemlig grejj ^^

HAHA :D

 

pusspåer!  &tackfördagen!

 

 

 

p.s  jagälskardig wendela :) <3

..

Av Saandra Bieber - 27 december 2010 03:18

  


Jag hade aldrig gjort som du gjorde nyss.

lågt?

om du inte vill vara min vän, va inte min vän då.

du behöver inte skylla ifrån dig.

gumman, jag känner dig väl .

jag vet hur du är.

jag älskar dig endån, men du behöver inte vara min vän.

säg det bara? :)

Av Saandra Bieber - 27 december 2010 03:04

HAR INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE,

SÅ HAR BESTÄMMT ATT SKA BLOGGA LITE VARENDA DAG.

PUSS!

Av Saandra Bieber - 27 december 2010 02:54

  

 

Middagen med: KEYLA JENNIE & JENNIEFER ÄGDE! :)

 

Keyla följde med mig hem, & i skolan undrade Jenniefer om hon fick följa med.

Och då gick vi alla tre hem. så var ju Jennie på backen & åkte. Så kom hon osså med hem. och vi satt vid datorn lite & Jenniefer spelade gitarr. och sånt. sedan spelade vi spel & sånt, det ägde! och vi skulle sjunga ^^

sedan kommer det bästa, vi skulle äta. och då keyla något AS PINSAMT & det värsta var att min pappa var där i datarummet, fatta som vi garva.

bilder sen dagen.

 

        

    


Av Saandra Bieber - 27 december 2010 02:50

DANSLEKTIONER I VECKAN, MÅSTE BÖRJA TRÄNA INNAN JANUARI DÅ JAG BÖRJAR PÅ DANS!



Måndag - Kristina,Emilia & stephanie kanske!

Tisdag - Grannen.

Onsdag - Danslektion hemma minst 1 timme.

Torsdag - Slappa.

Fredag - Danslektion hemma minst 1 timme.

Lördag - Danslektion minst 20 minuter.

Söndag- UTE!


jag ska klara danslektionerna! ;)


JUST NU ÖVAR JAG MJ DANS. :)

Av Saandra Bieber - 26 december 2010 02:05


fyyffan, vad du har blivit konstig ;o

du säger så konstiga saker, frågar så konstiga.

jag mennar du är sjukt snäll mot mig. men konstig på samma gång o.o

om jag bara visste lite mer om dig?

maja.f du vet vad & är med i samma sak!

  

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards