ssandrabiieber

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

min familj är det bästa <3

Av Saandra Bieber - 8 maj 2011 00:44

Älskar er familjen..

 

Gud vad jag älskar er..

jag har fått allt av mina föräldrar, allt jag önskat mig.

jag förtjänar verkligen inget av det..

jag är taskig tillbaka och jag är oansvarig om mina saker..

jag har fått en iphone, sedan fick jag en till iphone, ska få iphone 5 när den kmr, fick en ny dator, fick mina tröjor jag ville ha, och allting.

men min HELT nya mobil går sönder? och ja, jag är så oansvarig så jag gav ALLA mina pengar till min mamma å pappa, jag förtjänade dem inte.

men fick behålla dem

och nu fick jag pappas iphone? ;o

han behövde den inte så sa han ' jaja.. vi fixar den, så du kan ta min SÅLÄNGE '

så sa jag ' ja, men så sen när du tar den så blabla '

så sa han ' nej, du får den för jag behöver den inte. '

jag älskar er mest.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saandra Bieber - 22 juli 2011 00:27

inte bloggat mycket, men tanken på att det HAR varit fint väder så har jag varit ute med kompisar, lite på badet å sånt. men nu är det ju pissväder ute med åska medans det blixtrar också.   btw, jag är trött. ._. ...

Av Saandra Bieber - 27 juni 2011 02:05

Lite om lalandia     Det var jätteroligt där, jättestort badland! legloland var sjukt roligt. mysigt i stugan vi gick ut varje kväll till ''centrumet'' spelade spel & sånt.                                     ...

Av Saandra Bieber - 13 juni 2011 21:36

Tisdag   Imorgon åker man till lalandia med maja,pappa,neo,daniel och max. det ska bli jätteroligt. vi ska på legoland och vi är där i 6 dagar och 5 nätter. vi kommer hem på min födelsedag :) roligt va? och om dem inte glömmer sjunger dem f...

Av Saandra Bieber - 12 juni 2011 12:41

Hej :D   som sagt så bloggar jag inte mycket längre :) jag orkar inte och har pausat lite för nu när det är sommar så är man mest ute och sånt. har inte glömt men jag ska börja lite smått nu ^^ igår hade vi gårdsfest på vårt område, vi körde ...

Av Saandra Bieber - 29 maj 2011 21:19

Ginnaa karlssooon i miss yaaa!!     saknar diiig min kusin! jag minns alla våra minnen och ska skriva några nu!   1. julafton, du jag & kevin blev lite ''fulla'' och drack vin och ställde oss på bordet och dansa :D   2. nyår, vi gick...

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards