ssandrabiieber

Alla inlägg under mars 2011

Av Saandra Bieber - 31 mars 2011 22:17

21.20


Sitter nu och tråkar,

inne på msn, chattar me benji xd

och HAHAHAHAHAHA, sikken chatt jag svär..

asså jag gör mig bort mig helt, HÖÖHÖHÖH (a)

men lyssnar på JB låtar, nu lyssnar jag på Common Denominator

och är trött, men inte så trött som jag brukar vara, för jag somnade idag..

från halv 4 till 3.

sen ringde maja, och då fråga jag: Ska vi till skolan tillsammans?

hon bara: va? det är kväll.

jag ba: jaha..

hon ba: nej? det är morgon tror jag! vi möts vid skolan tjugo i.

jag bara: aa,

så la vi på så jag bara satte på mig jacka och allt, sen bara ringde jag och ba; klar?

HAHAHAHAHHAHAHA. klockan var halv 9 på kvällen -.-'

man blir konstig när man nyss vaknat på en dag!

Av Saandra Bieber - 31 mars 2011 21:57

Dagens roligaste : Kevin, (y xd

Dagens sötaste : Ginna Karlsson, :) <3








Av Saandra Bieber - 31 mars 2011 16:56

Sommaren

 

nu hade jag tänkt & lägga in bilder sen sommaren,

puss & njut av bilderna! :)




                         

kommer mer bilder i sommar 2011 ;) <3


nya & förändrade!



Av Saandra Bieber - 31 mars 2011 16:22


OMFG!

älskar videon, & sitter och lyssnar på denna om & om igen!

älskar den,

& ÄLSKAR JUSTINBIEBER, <3

fyfn.. jag älskar justinbieber, älskar.. ÄLSKAR!

han e mitt liv :)

min man, HAHA :d <33

Av Saandra Bieber - 31 mars 2011 16:11

HAHAHA, så osmart..


så osmart jag var idag!

jag, tobbe, jonte, vigge & melissa..

vi körde vår pjäs, en snus pjäs.

så blev det LITE LITE fel i mitten.

så var jag SKIT SKIT SKIT spänd i slutet, för vi har visat upp vår pjäs innan.

men vi gjorde om det för att säkert 7 styckna var sjuka sist.

så vi körde om den, och då gjorde vi FEEEL i slutet.

men denna gången var det bra,

MEN!

madde & keyla skulle ha filmat, så fick jag mobilen.

men jag stannade efter skolan för att jag tappat bort mobilen, och vi ringde den 10 gånger ungefär, och vi ringde t keyla, och emma&emilia kollade genom min väska.

så johanna en som brukar vara i vårt klassrum, asså en lärare tp.

så hon bara: gå från platsen du va, och gör om ALLT du gjorde när du höll i mobileen, som en pjäs!

så gick jag från stolen till korridoren så gjorde jag så säkert 3 gånger.

så stanna jag kvar typ i 20 minuter, eller 25 minuter.

sen öppna jag jackan, så var den i min kofta :$$$$$$$

om dem blev arga?

madde skratta SKIT MKE

johanna ba: nej, säg inte att du har den i koftan!

jag ba :ÖHM..

HA-HA-HA-HA . XD


Av Saandra Bieber - 31 mars 2011 16:08

Förändring


Nu har klassen börjat köra dunkgömme på rasterna? :o

hela klassen typ, jag är med alltid.

först var det gungan, sen var det basket, sen var det fotboll , sen var det gungan igen, sen var det tagen, sen var det sol&frys, nu är det dunkgömme ? :o :D

aja, skit stor förändring i vår klass.


Av Saandra Bieber - 30 mars 2011 22:27

Godnatt


godnatt alla bloggläsare, vi ses imorgon.

kommer blogga mycket mer imorgon, är lite trött idag.

vi ses.

puss :) :*

Av Saandra Bieber - 30 mars 2011 22:14

sitter och glor eva&adam fyra födelsedagar och ett fiasko.

hade lust.

mer gör jag faktiskt inte, juste!

jag ska börja med dagens roligaste&sötaste :)

det kan vara djur, personer och det kan bli samma personer/djur.


men dagens roligaste: Tobbe x)

dagens sötaste: Joelle jönsson. <3






Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards