ssandrabiieber

Alla inlägg under mars 2011

Av Saandra Bieber - 27 mars 2011 17:40

 

 

Bilder sen sovisen

 


älskar dig gumman, du anar inte hur mycket jag är glad att jag har dig !


tack för du finns, för att du stöttar mig !


för bion!


för kvällen!


för vi hade sovis, för att du är min abv.


tack älskling. utan dig är man inte glad, utan dig finns inget bra.


du gör allt till det fkn bästa!

 

                              



Av Saandra Bieber - 27 mars 2011 17:32

Never say Never 3D


jag och majafirulovic såg neversaynever med JUSTINBIEBER omg, älskar honom så mega mycket!

jag och maja började STOR BÖLA så mycket som helst !

det var allt om honom, de visade när han tog upp tjejer på scen!

hur han kom från sin pappa och allt, han blev sjuk och sånt.

och det var ju 3D?

så han sträckte ut handen OCH ALLA BARA : TA MIN HAAAAAAAAAND!!!

jag och maja dooooooooog av så mke vi sjöng och grät!

världens bästa BIOKVÄLL någonsin!

puss<3

Av Saandra Bieber - 27 mars 2011 13:05

Kompisar


just nu är jag hos mina underbara grannar emilia & stephanie, och det som är bra är att min underbara allra bästa vän maja.f är hos dem också.

igår så var det fest, & vi festade och sånt :D

jag & amanda vi var nära på att brinna upp bordet (aaa'

men vi säger att det inte var vi :DDDDD

men innan dess så sov maja.f hos mig fre-lör :D

och det ägde, jag älskar henne seriöst mest !

ni vet inte hur mycket hon betyder..

asså hon är verkligen sjukt underbar.

och mina grannar också!

älskade grannar, ni e så mycket !

& JAG ÄLSKAR ER ! :*

Av Saandra Bieber - 24 mars 2011 21:24

 


kladdkaka, mums!


Av Saandra Bieber - 23 mars 2011 22:00

Videoinlägg

 

 

 

 


 

Av Saandra Bieber - 22 mars 2011 22:23

Trött kanske? eller sugen på godis & oboy!!


SUGEN PÅ OBOY & GODIS, jag har godis i rummet, men orkar ej ta.

och har oboy nere & orkar ej gå ner.

HAHAHAHA. men är sugen på det endån.

nu kollar jag på film, :D

och jag orkar ej skriva mer ;'<

men jaja, älskar er endån.

poss. :D

Av Saandra Bieber - 22 mars 2011 22:16

ohmygad, jag saknar dig.


ginna karlsson !?

saknar dig tusenmke !

asså, vi har inte sätt varandra sen 2009.

du anar inte hur mke jag saknar dig KUSIN.

stockholm+skåne, vrf så långt ?!

önskar jag bara kunde gå t dig!

oh, vi hade så roligt sist !

eller vi kanske sågs i 2010, ;o

vem vet? jo det kanske var det, för vi åkte upp t stockhom ju.

I MISS YA!

du betyder lika mke, då,nu & föralltid !

älskar dig beeeeebis. <3

&...

guld & silver


som ginna & sandra.

BEEEEEEEEEEEEEEEEBIS . <3

Av Saandra Bieber - 22 mars 2011 22:01

FREDAG+LÖRDAG

 

jau, jag längtar!

då blire en fredag+lördag med majjafirulovic.

min ALLRA bästavän!

vi ska först se på bio, och ja.. vi tror vi ska se never say never.

a det ska vi nog :D

wohoooo, :*

och vi ska fota tooosseeen bildåår, som kommer komma upp t bloggen :* <3

puss, hejdå <3

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards