ssandrabiieber

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:53

Jag älskar & blogga!

 

 

Jag älskar verkligen & blogga på riktigt!

så kul att skriva hur man känner, vad som har hänt & allting.

tack för er som följer eller tittar min blogg!

det är verkligen jätte snällt av er.

 

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:41

Jahapp

 

 

så, snart är det alltså april..

åh, då min älskade älskling dog.

asså hur fan äre & bli påkörd av ett tåg, omfg..;/

jag gråter varje dag, varje dag!

men vad ska man göra ?

aja, vi får se..

jag kommer aldrig & glömma dig iallafall.

men sen eftersom jag börja skriva om april, så äre snart JUNI också! :D

& då fyller ju lilla jag år ? ;)

undra vad som väntar..

höm..

men kan ju börja säga vad jag önskar mig.

 

1. Högtalare till iphonen.

2. Kläder helst några sommarklänningar eller någon tunika, flera! ;D

3. Hund

4. Kanaler t min TV ! -.-' ( men kanske ska få låna alex's kanaler . )

5. fler nagellack, ( men har redan för många ;$ )

6. ringar

7. armband

+ finns fler, men inget jag kommer på just nu . xd

 

 

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:27

Tack Brorsan

 

Jag älskar dig brorsan!

även om vi ALLTID bråkar, så vet jag att du alltid är här..

tack, för du verkligen finns!

& Tack för igår då du frågade mig vad som hänt.

och du tog inte illa upp varför jag grät.

för du visste redan att jag är jättejätte känslig!

& då sa du bara ' du behöver inte gråta för det '

tack,

jag älskar dig & gör vad som helst för att du ska må bra!

 

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:22

Om videoblogga

 

 

Ja,, jag har laddat upp ett videoinlägg & det gick bra?

men.. jag har ett kvar, men det fungerade inte & lägga in.

och hinner inte göra det varenda dag!

så jag gör det då & då,

hoppas det är okej.

så jag berättar dagen senare, pussn..<3

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 02:09

Sovis

 

 

shit, omg -.-'

jag & maja borg, vi kollade på två filmer inte bara vanliga, AS läskiga! fyfaaaaaaaen ._.

men ja, jag kommer inte sommna till 3 inatt -.-'

inte maja heller, kommer väcka henne isåfall tähähäh (A)

säg inget till henne, även om hon sitter & läser nu..^^

JAJAAJAJAJA... jag älskar dig me maja.. (a) ^^

men den första SKRÄCKISEN minns jag inte? :o

men jag vet iallafall vad den handlar om, du bör inte läsa om du är känslig, & då mennar jag KÄÄÄÄÄNSLIG.

det är ett hus, tyst hus, mörkt, får EJ öppnas fönster/ går inte.

det flyttar in en pappa & dottern som är vuxen och hade ett barn.

sedan så märker tjejen att det är något som händer, men vad?

det är liksom ett tyst hus, varför blire så magiskt..

varför hittar hon foton, och vad för foton? - varför fotograferar kameran mig? av sig själv..

vem är där? vem rör mig? vad hände med pappa?

du behöver inte kolla på filmen, om du inte vill se BLOD & om ni så jätte gärna vill veta vad den heter adda msn, sandrag99@live.se

fast vi ASG för en sak i filmen, & det får ni se, FRAM & TBX, HAHAHAHAHAHAHAHA!

 

& den andra filmen, vet ej heller vad den heter..

det handlar om en vuxen tjej som har ett jobb, och det kommer en tant & försöker få tag på sitt hus lr nåt sånt, men det går ej för chefen, chefen vill INTE!

men vadå? hon får en förbanelse, om en knapp..

vad händer i bilen, vem är bakom henne?

vem är LAMIA ?

vem gör henne galen?

vad händer med henne,

vad händer med '' det lyckliga slutet ''

och.. friandet...

fyfan silket slut, & fyfan så sorlig film.. ;s

 

men vi ASG mke i den, men tanten som ger förbanelsen var AS gullig i början me godis, sen blev hon värsta svarta häxan :'o

 

aja, vi har as kul ! posseeeeeeeeeN :*

 

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards