ssandrabiieber

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Saandra Bieber - 12 mars 2011 14:24

KOMMER BILDER SOM JAG TOG PÅ MIG & MAJA INNAN FESTEN EFTERSOM ATT JAG GLÖMDE MIN KAMERA SÅ JAG KUNDE INTE FOTA PÅ FESTEN.



KLUMPIGT ?! ;)

Av Saandra Bieber - 12 mars 2011 14:12

Trött eller vad ?!

 

igår så var iallfall dagen rolig & bäst.

jag & maja.b hade fest i en lokal.

 

kl 6 till klockan 12 på natten ;)

det ägde, dagen innan det handlade vi ungefär 11 påsar på maxi & city gross. och vi stack ditt typ 3 och kom hem ungefär halv 8.

sedan stack jag hem & bara somna direkt !

men vakande med ett glatt leende, eftersom festen var den dagen.

& nu kommer vi till festen.

jag och maja gick in och dukade och sånt, men vi hade inte tejp så pappa skulle endån åka och handla, och duscha. så han tog me tejp då. & neo såklart !

så medans de var borta, så blåste jag & maja upp lite ballonger, för vi skulle göra en lek me ballonger.

man skulle trampa på andras ballonger men samtidigt skydda sin egen.

så vi blåste upp några iallafall.

sedan så hade jag ställt majas mobil på en bänk TRODDE jag.

så vi letade efter den i 1 timme ungefär.

& sedan ringde hennes mobil, och efter 1 timme sa jag: JUUSTE, jag la ju den på stolen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

skit kul ja vet, men iallfall

den första som kom var Jonathan ;d

sedan kom tobbe & kevin, och det var BARA EN FEST inte en födelsags fest ?! alla kom me presenter typ ;o

och det stog '' grattis '' på kuveren, HAHAHHAHA ;o

men iallafall, så kom dem, och sedan vet jag inte vem som kom, alla kom typ sen.

sen var några kvar till 12 och några hade stuckit hem.

 

NEJ JAG VAR INTE FULL, BIANCA & SANI !

jag var bara på danshumör (a '<3

 

 

de som var där var:

Sani

Bianca

Emilia

Madde

Emma

Jenniefer

Keyla

Sandra

Maja

Stephanie

Fia

Cassandra

Moa

Jennie

Omar

Claudiu

André

Jonathan

Tobias

Kevin

Benjamin

Neo

Max

Victor

 

JAG KANSKE GLÖMDE NÅGON .. ;O

men iallafall, det var bäst ! <3

 

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards