ssandrabiieber

Alla inlägg under november 2010

Av Saandra Bieber - 27 november 2010 22:59

Ni var mina bästisar från början.

så vrf ska du få den ena? -.-

 

 

jag älsar mina bästisar, & så är det!

ingen kan ändra på mig.

 

INGEN.

ni ska veta att man aldrig kan hata någon,

det är verkligen ett starkt ord.

visst, ogilla är en annan sak!

en helt annan sak.

men ordet 'hata' kan man inte.

 

 

så då får jag säga...

 

JAG OGILLAR DIG! -.-

Av Saandra Bieber - 27 november 2010 22:52

  


aja.

idag var man med majafirulovic.

jag älskar dig upp till 9999 procent.

du & jag hade enormt roligt idag.

jagsaknardig redan nu.



tycker att ni alla ska kommentera !

puss.

Av Saandra Bieber - 14 november 2010 11:38


gick ej och rotera. -.-


Snart ska man nog åka till stockholm ! x]

till kusinen! 

på jullovet tror jag, :)

ginna guld , sandra silver.

 

guld&silver, forever! (L)

 

och på jullovet ska vi göra drinkar där & vi ska åka pulka,och massa annat.

men inte magen. :D

 

hehe, ni fattar inte:D

men jaja ses alla,

kommer fler inlägg sen (h)

Av Saandra Bieber - 13 november 2010 23:29

  


idag skulle man till kvidinge!

till min mammas kompis barn ivana.

alla vuxna var där och åt & så :)

så kom simona ochså ;d

vi tre hade jätte roligt , jag iviie & simona! :)

vi lekte anagina .

jag var khadidje simona filmade och ivana var bettan

och jag var också bettan (a)

& ivana khadidje.

sedan stuttsa vi på stutsin :D

och sedan gick vi till 'kiosken' lr vad man kallar den och köpte sån klubba man doppar i nåt surt.

och jag och simona tog pulvret och drack upp allt på en gång.

fatta så suuuuurt.

ivanas var inte alls surt.

sedan gick vi hem & gjorde mer khadidje

och vi var där o  typ 6 timmar och en halvtimme till typ.

sedan skulle vi hem.

och jag loggade in på msn och så loggade maja baby in <3

och då flippade vi haha på msn.

vi hade as kuul

majäääääääää & saaandääääääääääää föralltiiid <3

och dagen var sjuuukt rolig!

nu loggade maja också

och nu sitter jag och glottar film som är sjukt sorlig .

men aja.

 så såg man ut innan man stack till kvidinge ( bilden )

ful men, aja! :D

ses alla! puss.  

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards