ssandrabiieber

Alla inlägg under januari 2011

Av Saandra Bieber - 26 januari 2011 21:15

FYFAN

 

fyfan så låg du är jag svär !

du tror du är något ellerhur ?

jag gjorde exakt allting för att inte få dig sårad exakt allt !

och vafan får man tillbaka av sin föredetta BÄSTAVÄN ?

HAHA seriöst, du får göra vad du vill jag bryr mig verkligen inte mera.

I DONT CARE OKEY?

jag har gett dig alla chanserna nu.

du vet vem du är, & jag tänker verkligen aldrig bli din vän igen.

för detta står jag fan inte ut med mera !

förväl ! ;)

Av Saandra Bieber - 24 januari 2011 20:41

DAGEN IDAG DÅÅJA..


a maja var sjuk idag, jätte kul.

men på rasten så var det nog  jag, omar , cladde , madde , tobbe , kevvan , johan , jenniefer , emma , melissa , & några till. glömde nog ingen?

a vi typ skulle jagas lr något.

och jäääävligt jobbigt men jajaja..

skolan & såjaaaa...

sedan slutade skolan, då var man me keeeyla lite och spiooonera (a

HAHA vi smög, ;Y

ska inte avslöja allt, men vi gömde oss för cladde omar & benne ;D

nej de såg oss inte alls .... säger vi.

tror jag? nej men (A)

FICK FÖRKLARA VAD ABV VAR FÖR BENNE TUSEN GÅNGER ._.'

JAJAJAJA DAGEN ÄGDE VÄL ENDÅN? ;')

HEEEEEEEEEEEEJDÅ.


och mår dåligt på insidan,

så tro inget. :)

ses endån :D

Av Saandra Bieber - 21 januari 2011 22:28

åh,

2011 , trodde du skulle bli bättre än 2010 ?! -.-

trodde fan fel,

omg så jävla mke som har hänt !?

fan,

saknar dig! <|3

Av Saandra Bieber - 19 januari 2011 22:11

SHASHA bloggen.

Idag har man vatt me bäästa joelle, och det var suuuper.

fick något viiirus, asså nåt skit virus, spyvawe, lr något liknande :s

dem varnade mig att om jag inte tog bort allting så skulle mitt liv brytas upp, &något skulle tp hända mina föräldrar, min chef mina barn och sånt, även om jag inte har barn? HAHA xd


men här kmr lite bilder ;


  GHAHAHA, IGGA MITT FACE, :d   älskar dig vännen!   FÖRVÅNADE TJÄÄJOOOR ;D   JOELLE TOG MIN NALLE  I SMYG & JAG BLEV SUR, OCH NU LÅTSAS HON VARA SUR! :@ <3     hon berättade att hon hade gömt min nalle ute, och då blev jag förvånad & sur, men hon ba räckte ut tungan :D   Sedan skulle jag äckla henne, med mina ögon men hon försökte göra likadant, men hon misslyckades! :DD:D:D:D

Sedan så tryckte jag på min kom ihåg näsa, :D

så hittade jag nallen, nalle puuh bakom mig :D



HÄHÄHÄHÄHÄÄH (a)


älskardajjjoeeelle<3  

Av Saandra Bieber - 18 januari 2011 22:14

hej bloggen,

a, vad har man & skriva nu?

PLUGG igen.

men det går fintfint ! (Y'

familia idag, köpt två ursnygga tunikor/tröjor.

blev nöjd med dem, tights också ett par svarta.

MÅNGA frågar mig om jag gillar justin bieber?

och jag älskar justin bieber, mitt liv, mitt svar & min åsikt!

så kommentera nu inte några bäver nu, för då vet ni inte hur en bäver ser ut.

jag är hård nu, för jag mår inte så jävligt bra.

är inte på toppglad humör, jo jag är rätt glad.

men dåligt på insidan.

men ja har inte gjort mke mera idag..

nu sitter jag tp och bloggar.. inne på youtube, & MSN såklart. :D

JA..,,

jag vill ha sommar -.-'

NUNUNUUNUNUNUNU !

jaja,

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

pusshej leverpastej ! :D

Av Saandra Bieber - 17 januari 2011 22:48

PALLA!

 

 

Palla seriöst läxor, speciellt jobbiga -.-'

jag dör, mår inte alls bra så kmr jag full me läxor hem.

not OK.

iallafall, pallar inte med falska vänner med. Det är faktist det värsta jag vet seriöst.

Hade/Har en bv som är falsk, -.-

men vi är 'halvvänner' lr hur man kan säga?

men jag vet att jag aldrig kommer kunna lita på henne.

jag pallar seriöst ingenting just nu.

inte ens slappa?

jo det pallar jag faktist,

för det gör jag nu, men seriöst ..

 

Min morfar, säger jag bara..

Falsk bv..

LÄXA -.-

MalinKarlsson :/

Kusinen.. ;/

Känslor..

svek ;s

 

kan man ha det jobbigare? ,

aja, seeeeees goollisar.. §

 

Av Saandra Bieber - 17 januari 2011 22:40

SHASHA blogg,

a, jag tråkar asa mke.

som tur är ginna inne, :D

inte mke och berätta direkt mera, finns inge roliga sidor -.-'

jo, men en sak kan man bara inte leva utan...

oboy!, fast jag tänkte mer på mobilen (yy'

aldrig, jag dör utan den, smsar från dag te natt! (y

jag är ett geni, bara så att ni vet. Sedan tebax te sidorna.

a, bilddagboken & facebook det bästa!

OJ, och youtube.

på bdb heter jag just nu : SoftkakaN

den kan ni adda? (((((((:

accar några typ?

INTE alla.

alla hackar min bdb med bilder -.-' har mer än 200 vänner så ..

PAAAAAAAAALLAAA.

jajajajajaa, kommentera sötnosar?!   

Av Saandra Bieber - 16 januari 2011 22:53

  

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards