ssandrabiieber

Alla inlägg under februari 2011

Av Saandra Bieber - 27 februari 2011 21:37

igår fyllde min nalle teddy 10 år, <3

och han hade kalas me sina gosedjurs vänneeer ;D

vi gjorde oboy till alla, & allting ;)

kommer komma upp bilder tills jag hittat sladden -.-

men sen kmr nämligen ett videoklipp osså ;)

seeeees bloggN :* <3




// sandra;*

Av Saandra Bieber - 24 februari 2011 01:04

sittår & webbar meee biia på skype,

och kollar på freaky friday igen HAHA D:

käkade nyss macka, ush mår illa känns som om jag ska spy.

gash. ;s

men ska jag bjuda på bilder me mig & min älskling ? :)

okej <3



















  älskar dig teddy <3  

sandie älskar verkligen sin teddy, <3


teddy har en tjej! :) <3

teddelina, som majafirulovic äger :) §  

Av Saandra Bieber - 23 februari 2011 22:17

FYFAAN vad bäst de kmr bli på fredag & lördag! ;D

jag & maja.f ska ha sovis (;

 

och vet ni var?

- i ägiga hbg HAHAH D:

a, men först så kmr jag dit typ vid 3 såklart pappa jobbar -.-'

a, vi ska åka ksk te landskronabadet ;D <3

 

packingen:

pyammas,

bikini.

tandborste+tandkräm.

kamera.

mobilen såklart.

teddy !!;)

parfym ;$

& Min älskling alltså, datan :D

 

ksk kommer något mer in ? jag vet inte :D

aja, puss!

jag&maja kmr hare bäst iaf,

och det kmr komma in över 170 bildåååååår :D

puussN <3

Av Saandra Bieber - 23 februari 2011 22:13

fyfan vad alla kom på mig direkt !? ;s

det var dig jag kunde lita på, & dig som jag ville kunna lita på!

du & jag hade alltid problem tillsammans som vi fixade tsm!

jag älskade dig grymt mycket. ?

men du tog så illa upp på mig, ?..

fan va lönt va? .

jag iggade ingenting förresten, .

och att din kompis kommer på mig också som betyder grymt mycket för mig me.

du har just förlorat den vän som alltid stöttade dig.

jag har just förlorat den vän som alltid vara vid mig.


- tack.


hejdåbloggen, ville skriva av mig lite. ;s

''bloggtittare,'' jag iaf andra vänner som frtf stöttar mig,,


Av Saandra Bieber - 23 februari 2011 22:11

gumman, du anar inte hur mycket du betyder för mig älskling.

du e mitt allt !

jag älskar dig mer än allt och annat !

du är allt & mke till,

alltid du & jag, lova mig det bebiis.

det kan ha hänt att du&jag har bråkat lite smått ;s

det har aldrig hänt något stort.

& det skare heller aldrig,

våra bästa dagar !

ingen kan slå rekordet på dem,

ÄLSKAR DIG MER ÄN VAD NÅGON KAN TÄNKA SIG !

PUSS PÅ DIG. MAJA FIRULOVIC. <3

Av Saandra Bieber - 22 februari 2011 20:31

JO, jag glömde några stycken som jag älskar en massa.!



ffridahnilsson, du e fan allting älskar dig gumman du e så fkn söt & min!


isabellaforith, GUUMMMAAAAN vet inte vart jag ska börja älskar dej mest du e baramin!


AmandaNilsson, älskar dig gumman & jag tkr sjukt synd om din familj finns om nåt mer händer ilu!



det finns flera...

men iallfall, fridah & amanda, systrarna! tkr sjukt synd om er, förlåt ska inte ta upp allting men jag finns.. jag kan fatta att ni gråter, det är inget & skratta åt elr något, fan va hemskt jag finns vid er alltid. <3

Av Saandra Bieber - 22 februari 2011 02:42

majafirulovic, du är allting jag behöver, du är min allrabästavän förevigt!


biancachis, du betyder så mke, älskar dig mest lämnar dig inte.


paulinapancenkov, älskardig, saknar dig & minnerna! du betyder mke.


fiamårtensson, älskar dig bebis, du är en äktavän & en skojjig person.


cassandrapersson, träffas alltid i skolan, alltid social&rolig, ilu !


emilianilsson, bästavän du betyder grymt mke, glöm aldrig våra minnen!


wendelasvensson, min bebis, wellih&sandiih föralltid, lova mig det ilu!


joellejönsson, du betyder grymt mke, du är alltid där när det är nåt, ilu!


stephanieolsson, HAHAH du är bäst jag lovar ,alltid ALLTID social tvilling!


Allihmarroquin, du är skit rolig!, minns du 'möss' ? :D, min nattmännsika! ilu !


Malinkarlsson, imissyoumost, jag kan aldrig se dig någon mer, fan. iloveu malin..


SarahPredhon, du är aaaas söt jag lovar, helt underbar du betyder grymt mke!


GinnaKarlsson, inte sätt dig på 2 år, älskar dig kusinen, du betyder grymt mke för mig.


Grysvensson, Älskar dig du betyder as mke, minns du billesolm? saknar dig gry!!


SandraStankovic, ja vårt namn äger & jag älskar dig! klubbenminnen, uff, du e allt.


ClaudiaStruti, ClauDiaaA , älskar dig gmn du är alltid där när det är problem, puss ilubebis.


Sandraholmström, alltid där när du behövs, sjukt vacker & underbar. ilu gumman.


Sabinaericsson, du är grymt söt & snäll, saknar dig! du betyder jätte jätte mke.


KarolinaJanic, UFF, du betyder så mke gumman äkta vän och allting! tack förufinns, bebis


MelindaHodzic, väldigt trevlig & undebar, majas.f's abv, väldigt söt & gullig & rolig!


JennieAxelhoff, gryyymt söt gumman, vi bor rätt nära varandra & vi har alltid det kul ilu!


AmandaHK, du betyder as mke, helt underbar vacker & söt, lämna aldrig mig amanda.


StefanijaCutic, ALLTID roligt och va med dig, man blir så glad av att va med dig, och du? ETT BJÖÖÖRN, haha, ilu!


RebeckaCutic, Samma med dig, alltid roligt och va med dig! alltid alltid, du betyder mke! puss ilu.


rebecka.a, du betyder osså mke, brukar möta dig på kalas & sånt, vi får ta & va nån dag, puss ilu!




finns många fler, ÄLSKAR ER :*

Av Saandra Bieber - 22 februari 2011 02:39

bjuder på en fantastisk låt som jag sitter & lyssnar på från dag te natt, (y

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards