ssandrabiieber

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Saandra Bieber - 20 februari 2011 20:55

GINNAKARLSSON!

fyfan vad jag saknar dig ginna., ;o

BLOGGLÄSARE, jag saknar henne fan mest ?!

alltid du & jag ginna, du anar inte hur mke jag saknar dig.

fyfan för er som inte bryr er.. ;O

har ente träffat henne på 2 år ? ;/

FYFAAAAAAAAAAAN ginna, tänk om inte jag hade känt dig?! vem hade jag varit då ? :o

omg, fyffaan siken tanke jag älskar dig mest.

ufff, du e allt ! :*

ginna+sandra+silver+guld = kusiner,bvs,vänner,bästaste livet ut!

FYYYYYYYFAN våra minnen äger ginna!

minns du landskrona badet då vi var där och frös as mke när vi bada ute och det kom en som dränkte dig, och jag fick panik ?! :o

och sedan på badet i bjuv då det var en engelsk tjej & du ba: fuckyouu till henne och sedan hon ba fick tårrar och sånt ,men sen sa din mamma till oss och lite så (A

sen blev vi vänner me henne.

sedan när du var hos mig och firade jul här :D

då var vi hos grannen och gick in i deras pool och då vare ba is där, så åkte vi och sånt sedan hoppade vi på deras studsmatta, HAHAHAH (y)

sedan då när vi körde Flickan & Mördaren.

då kom din pappa och skrämde oss me spöket, vi PISSAAASE NER OSS SÅ RÄDDA VI BLEV!

ahahahhahaha, inte pissade direkt men skrek ! ;o

asså vi har fantastiska minnen !

då när jag var i stockholm hos dig och MAGEEEEE HAHAHAHAH asså jag dog så rädd jag blev & vi båda gömde oss, ' MAGE ' hahahahah xD

sedan, när vi stack te centrum och köpte såna as stora äggtuggumin och jag ba gick och åt dem, så stog du och försökte HEEEEEELT VITTTTTT RUNNNTTTT MUUNNNEN

ALLA BA: öhhhhmm??

JAG BA: GINNAAAA HAHAHAHAHAHAH

du ba: JAUAAUUSHDF AAJJJ JAUUU KAN ÄÄNTE TOGOGGAA.

hahahahahaha, vi har världens bästa minnen.

+ jag älskar dig.

+ du e allt.

+ du är bara min

+ glömmer dig aldrig

+ lämnar dig aldrig

+ vi alltid §

 

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards