ssandrabiieber

Alla inlägg under mars 2011

Av Saandra Bieber - 22 mars 2011 15:00

toppen..


så, jag har jätte ont i halsen!

& var så nära att stanna hemma idag, men jag kom på fötter endån!

men fick en ''bedövning'' tablett av min fröken i skolan.

gulligt av henne.

men jaja, jag ska ut nu.

frisk luft skadar inte ens 1%

så.. :D

byeeeeeeeeee. <3

Av Saandra Bieber - 21 mars 2011 22:01

Hemma och trött.


såpp, nu är man hemma & är sjukt trött..

klockan är nu 22.09 och jag brukar tp vara uppe till tio - elva.

på skoldagar alltså, annars är jag gärna uppe till 5 på morgornen!

så, tips jag är en typ som älskar & lägga sig sent ! ( fall nån vill sova över )

jo, jag kan berätta om två händelser att jag & BIANCA CHIS la oss klockan 8 på morgornen, ohja.. så härliga vi är ! :) vi datanördade oss hela tiden.

och en gång vaknade jag & GINNA KARLSSON min kusin klockan halv 7 på kvällen.

whooow, så härliga drömmar tror jag nog det var..

men aja, jag har rätt ont i halsen.. och pappa ska iväg & köpa halstabletter imoon.

men jag har redan från danmark, ett par STARKA STARKA som mamma kom hem med igår. så jag får ta dem sålänge, men goda & friska är dem!

ajaaa, sedan så tjatade jag på att jag ville ha en högtalare till min iphone!?

pappa: ÄH, vad ska du med den till ?

jo, som ni förstår.. jag,mikaela,emma,keyla & madde har ett litet band tsm!

och vi har gjort en dans, som jag mikaela & emma dansar till..

keyla & madde är tp bakrundsdansare,

så vi har lågt ljud, så vi måste ta och skaffa nåt !

och jag vill ju endån ha en högtalare?!

så lyssna nu ;)


pappa: vad ska du med en sån till ?!

jag: MEN JAG HAR JU SAGT DET -.-

pappa: Nepp, du har fått din nya dator, & du har TRE mobiler.

jag: VADÅ ?! den högtalare skadar väl inte.

mamma: vad snackar ni om ?

jag: om att jag vill ha en högtalare!

pappa: ja, men det är ju så mycket skit och lägga ner för..

mamma: men ta det lugnt, vad är det med dig?

pappa: Ja? en högtalare seriöst?

mamma: ja, sandra. låt pappa vara, du ska få en.

jag: WIHOOOOO ;)

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHA, asså dör av flabb.


PUSS BLOGGN :*

Av Saandra Bieber - 20 mars 2011 23:35

Sova

 

ligger i sängen och kollar på eva & adam HAHA :D

och sitter med iphonen, och messar med abv karre & bror :)

mer gör jag ente.

har ju godis brevid mig, inte gud, nikola HAHAHA D:

men jaja..

är lite hes i halsen, skulle ign sjungt idag och sånt.. öva lite på mina låtar.

men fungerar nte ? :s

min hals r lite hels.

okej, men sov sött alla !

puss <3

Av Saandra Bieber - 20 mars 2011 15:08

Bästavän


Älskar dig majafirulovic, våra dagar knäcker dem alla !

du betyder en massa, och det kommer du alltid & göra.

allrabästabästavän, älskliiish.<3




majafirulovic, är min ängel.

& det är hon alltid ! :*

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:53

Jag älskar & blogga!

 

 

Jag älskar verkligen & blogga på riktigt!

så kul att skriva hur man känner, vad som har hänt & allting.

tack för er som följer eller tittar min blogg!

det är verkligen jätte snällt av er.

 

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:41

Jahapp

 

 

så, snart är det alltså april..

åh, då min älskade älskling dog.

asså hur fan äre & bli påkörd av ett tåg, omfg..;/

jag gråter varje dag, varje dag!

men vad ska man göra ?

aja, vi får se..

jag kommer aldrig & glömma dig iallafall.

men sen eftersom jag börja skriva om april, så äre snart JUNI också! :D

& då fyller ju lilla jag år ? ;)

undra vad som väntar..

höm..

men kan ju börja säga vad jag önskar mig.

 

1. Högtalare till iphonen.

2. Kläder helst några sommarklänningar eller någon tunika, flera! ;D

3. Hund

4. Kanaler t min TV ! -.-' ( men kanske ska få låna alex's kanaler . )

5. fler nagellack, ( men har redan för många ;$ )

6. ringar

7. armband

+ finns fler, men inget jag kommer på just nu . xd

 

 

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:27

Tack Brorsan

 

Jag älskar dig brorsan!

även om vi ALLTID bråkar, så vet jag att du alltid är här..

tack, för du verkligen finns!

& Tack för igår då du frågade mig vad som hänt.

och du tog inte illa upp varför jag grät.

för du visste redan att jag är jättejätte känslig!

& då sa du bara ' du behöver inte gråta för det '

tack,

jag älskar dig & gör vad som helst för att du ska må bra!

 

Av Saandra Bieber - 19 mars 2011 19:22

Om videoblogga

 

 

Ja,, jag har laddat upp ett videoinlägg & det gick bra?

men.. jag har ett kvar, men det fungerade inte & lägga in.

och hinner inte göra det varenda dag!

så jag gör det då & då,

hoppas det är okej.

så jag berättar dagen senare, pussn..<3

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards