ssandrabiieber

Alla inlägg under mars 2011

Av Saandra Bieber - 5 mars 2011 23:03

sittååår me världens allra bästa vän & me världens allra bästa barndomsvännåår :D <3

vi har haft tusenroligt idag (A

nytt ord, men jaja :Du =d


maaaaaaaaaaajafirulovic & emme & stephi mennar jag då :D:D:D <3


men iaf, maja hade kalas :D

och då kom många

och det var väl kuligt



men sj så sitter vi här nu och bajsar ;d nej inte bajsar,

men vi ska fota sönder oss nu, BYEEE BLOGG




BILDER KOMMER!! :D



// SAANDRA, ;* <3

Av Saandra Bieber - 5 mars 2011 23:03

sittååår me världens allra bästa vän & me världens allra bästa barndomsvännåår :D <3

vi har haft tusenroligt idag (A

nytt ord, men jaja :Du =d


maaaaaaaaaaajafirulovic & emme & stephi mennar jag då :D:D:D <3


men iaf, maja hade kalas :D

och då kom många

och det var väl kuligt



men sj så sitter vi här nu och bajsar ;d nej inte bajsar,

men vi ska fota sönder oss nu, BYEEE BLOGG




BILDER KOMMER!! :D



// SAANDRA, ;* <3

Av Saandra Bieber - 4 mars 2011 23:30

hejhej :pp

& hejdå, :D

nej men, jag har inte gjort mke idag.

ute och sånt ;d

sjukt trött, jag kommer blogga mer imorgon!

pusshej.


Av Saandra Bieber - 2 mars 2011 19:29

Sitter & är inne på msn, och håller på i  timmar me min mobil, iphone :d

 

a, mer gör jag inte? =)

 

puss. <3

Av Saandra Bieber - 2 mars 2011 19:19

såhär såg man ut idag dåå :D





















  


  

Av Saandra Bieber - 2 mars 2011 19:01

hej bloggen.

idag var skoldagen typ dålig ? ;s

först vare bra & sånt, sen på gympan hände all skit :s

vi körde sån 'SO' sak ;s

& jag kom lag me kevvan,jonte & maja :D

alla ägde såklart, jo kevvan e lite fjantig men kul såklart MWHAHHA även om jag & han bråkar mest ;s hahahah d:


men så körde vi klockan -.-'

och just då, kände jag as mke svag i bena så jag ramlade lite sådära, och sa att allt var okej, och då gick jag och tog alla ärtspåsarna som vi hade SAMLAT och la tillbaka dem?

så alla ba: VAD GÖR DUUUU?!?!?!

jag ba: ojj!?

och la tbx dem igen, sen så tog jag dem EN GÅNG TILL.

asså jag vetefan vad jag höll på med?

så till sist tappade jag andan? ;s

och då gick jag till mats (gympaläraren) och ja jag satt och vila och många kom fram och frågade vad som hänt, det var väldigt jobbigt & snacka.

jag tappade andan direkt, och sedan höll jag på att spy men jag svalde det igen ;$

men jag gick typ in på toan sen, och då spydde jag nåt litet ;s

men jag har inte sagt det till nån (a

men nu får ni veta det.

men jaja,


mår bättre ;o

PUSS HEJDÅ :d


Av Saandra Bieber - 1 mars 2011 23:14

Woho,

ligger i sängen och ska sova. klockan är 23:15

a kvart över, och jag kan inte somna typ ? :D


men iallfall bloggen, puss&kram :) :*


sitter och försöker lista ut en film ? ;)

men aja, puss :*

Av Saandra Bieber - 1 mars 2011 23:12

Grattis på födelsedagen FIA MÅRTENSSON.

 

 

du är sjukt bra vän & jag älskar dig grymt mke!

du betyder mer än guld.. glitter guld och allting?!

sjukt underbar & rolig person är du.

du hittar på mke bus, som man vill göra, HAHA busknacka som i 3:An.

 

ja.., jag saknar dig & vår gamla klass vi hade.

vi hade det så roligt.

men vi bråkade ibland & sånt, men fia minns du alla dina gosedjur ? HAHAHAHAHAHA

 

a, vi har tusen minnen.

ÄLSKAR DIG BEBIIS :* 

lämnar mig inte!

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards