ssandrabiieber

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Saandra Bieber - 26 december 2010 02:05


fyyffan, vad du har blivit konstig ;o

du säger så konstiga saker, frågar så konstiga.

jag mennar du är sjukt snäll mot mig. men konstig på samma gång o.o

om jag bara visste lite mer om dig?

maja.f du vet vad & är med i samma sak!

  

Av Saandra Bieber - 26 december 2010 01:58

  

Jag kan inte sluta tänka på dig sweetheart.


R.I.P

 

 

MALIN KARLSSON!

Av Saandra Bieber - 26 december 2010 01:24

nåja, det är snart 2011, nytt år, ny sandra, nya vänner. förändring på vänner.

NÅGRA TJEJER JAG VILL TACKA..

 

maja firulovic, hjärtat! du betyder grymt mycket för mig jag älskar dig mest!

tack för allt du gjort mig , du har ställt upp på allt, du anar inte hur mke skit jag mått! du hjälpte mig ut ur allt, jag är glad över att jag har dig!

jag älskar dig, jag hade aldrig klarat mig utan dig, tack älskade bv!

 

bianca chis, gumman! jag älskar dig bästavän. du betyder jätte mycket

du har verkligen hjälpt mig genom allt, du betyder jätte mke!

tack för all stöd & allt du sagt, jag glömmer det aldrig bebis

jag älskar dig så är det, hoppas vi alltid är vänner, tack bianca!

 

paulina pancenkov, älskling! du är sjukt rolig & så, vi kan bråka lite då & då.

men det löser sig alltid. jag älskar dig, jag vill aldrig göra dig ledsen.

du har hjälpt mig mycket. vi har goda minnen. i början jag lärde känna dig, trodde jag aldrig vi skulle träffas, men som tur så ja. tack beby!

 

Emma Knuttson, sötis! Vi har tusen goda goda minnen, älskar dig grymt mycket.

du är en sån tjej som alla älskar! du är helt normal & bäst på alla sätt.

söt,cool gullig flicka! bästavänner alltid, det har vi sagt & lovat på hedersord!

jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, men tack för all stöd, tack bebi!

 

Fia Mårtensson, baby! en stor stor fett saknad till dig gumman. Du är speciell

du är underbar på riktigt! jag älskar dig. vill aldrig förlora dig gumman, tack för alla undrbara åren med dig, tack för all stöd, never whitout u, tack baaby!

 

Ginna Karlsson, Älskling! fattaru så mycket jag gråter för dig? jag känner på mig att vi aldrig kommer att träffas igen, så lågt asså. Du är världens bästa kusin gumman. jag hade aldrig klarat mig utan dig, vet inte vad jag vore utan dig .

du betyder grymt mke, tack för alla stunder med dig, tack världens bästa!

 

Emilia Tunturila , Syster! jag älskar dig, du & jag föralltid, jag vet inte riktigt..

du betyder för mycket! jag och du ska alltid vara systrar, jag älskar dig gmn.

jag hade aldrig bytat ut dig mot något/någon annan, du betyder enormt mke!

tack för allt du gjort, jag älskar dig, du betyder! tack för allt syyyyster !

 

Josefine Henriksson, Syster! jag vet inte vad jag ska säga, du betyder för mke asså, älskar dig! du betyder så mke, när jag mår dåligt finns du alltid där.

jag är så glad över det, tack för jag fick dig ! jag vet inte vad jag vore utan dig.

tack för allt du har gjort mot mig gmn, that means a lot ! tack systeeer!

 

Emilia Nilsson, Baby! du betyder as mke för mig, jag har känt dig sedan dagis.

vi bråkade typ alltid, men vi var endån bästisar där, du var den första bästisen jag fick! jag älskar dig, & vi ska aldrig skilljas åt. tack för allting vi gjort tillsammans, minns du vår dans hos dig? - haha. tack för alltid gumman !


Joelle Jo, gumman! jag älskar dig min gympa kompis. vi har så himla roligt tillsammans. jag älskar dig grymt mycket. Jag vore inget utan dig. Jag hoppas vi alltid är vänner, eftersom nu kommer snart 2011 & jag vill nte förlora dig gmn.

Jag älskar dig, tack för all stöd jag fick av dig, tack för allt du sagt, tack bebi!

 

Julia Odenborg, Älskling! du betyder mega mycket, jag har vatt hos dig en gång. då amanda & sandra bråka (a, haha. vi ba satt vid datorn och sånt, vi har vatt ute och sånt, så roliga tider vi haft, jag älskar dig & vill aldrig förlora dig bebis .

hoppas vi alltid är vänner! tack för allting du gjort mig, tack älsklingeeen!

 

Amanda Hall Kovavic, Sweetheart! Jag älskar dig, jag vill aldrig förlora dig, tänker aldrig släppa taget om dig, du & jag hand i hand. du är bara bara min.

föralltid, vi har vatt några gånger. & haft mega kul tillsammans. jag älskar dig.

jag tänker faktist verkligen aldrig glömma dig gumman! tack för allt sweety!

 

Jennie axelsson, Cutiepie! jag älskar dig, våra minnen är helt helt underbara!

du betyder riktigt mycket för mig på riktigt, jag släpper aldrig dig gmn.

du & jag hand i hand, glömmer aldrig dig, även minnen med dig. har vatt md dig tusen gånger, tack för allt du sagt till mig, hoppas du mennat allt, tack älsk!

 

+ finns flera.

 

GOTT NYTT ÅR !

 


 





Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards