ssandrabiieber

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Saandra Bieber - 12 oktober 2010 18:32

Maja mitt livs bästa händelse!

Du är Mos och jag är Sås :*

S&M du vet? <3

fatta så mycket du betyder för mig.

vi brukar ibland ibland disuktera hårt.

som ' du älskar henne mer ' , ' men mer än mig ' ja.. osv, men endån när vi diskturerar så vet vi inerst inne att vi verkligen är systrar.

jag känner det på mig baby!

Du är underbar .

Och första gången jag såg dig.

så trodde jag du var som alla andra.

men när jag väl sa ' hej ' till dig.

förstog jag direkt, exakt direkt!

att du skulle bli min allra bästa syster.

och det blev vi,

vi fick varandra på msn.

och vi chattade från dag till natt.

men du hade också mer bästisar.

och jag med.

men vi två blev 1 .

och sedan blev det ett mellanrum mellan oss typ.

och då chattade vi inte på ett tag typ :(

men tiden gick och gick.

sedan skrev vi ' hej '

och då började vi jätte mke !

och skriva till varandra, det funkade bra.

helt okej!

för vi är ALLRA BÄSTA VÄNNER såklart.

fast då var då

nu är nu

och nu känner jag att du börjar älska mig mindre..

men jag sa föralltid och då mennar jag det !

<33333

jag älskar dig nu och föralltid !

känns bara som om du hatar mig nån procent :/ <3

aja, jag vill att du ska förstå hur mycket jag älskar dig? <3

men vet du, det kan INGEN förstå.

för jag älskar dig så mke mer än mest.

det vet du om.

MAJA'BABY'FIRULOVIC <3

 

 

 

Av Saandra Bieber - 12 oktober 2010 17:55


 Jag saknar dig.

Vi delade bv-halsband, dem båda gick i sönder.

och har du tänkt på en sak?

efter båda gick i sönder, bråkade vi.

det var något som stämde in? ;o

vi bråkade exakt då våra bv-halsband gick i sönder.

och mennade's det med att vi inte var bv mer?

men nu e vi ju det.

men jag saknar dig enormt mke.

men det ska alltid vara vi

jag vet, jag älskar dig paulina, puss!

<3

Av Saandra Bieber - 12 oktober 2010 17:51

Its only You my babe <3

Presentation


majja, paulina , bianca & ginna karlsson..

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av Justin bieber är bäst?
 Love me
 Favorite Girl
 One time
 Stuck In the moment
 Down to earth
 Sombody to love
 Baby
 Never say never
 Never let you go
 Ingen
 One less lonely girl
 Alla hans låtar är bra
 That should be me
 U smile
 Runway love
 Rich girl
 First dance
 Common Denominator
 Kiss and Tell
 Pick me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards